HTML

The world through my eyes

..az élet túl rövid, ezért nincs sok időnk megörvendeztetni azok szívét, akik velünk együtt utaznak ezen a ködös úton. Siessünk hát szeretni!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • kicsi bogár: Valamikor 5 éve kezdtem a blogírást, és soha nem gondoltam volna, hogy írni fogok mindenféléről az... (2012.10.10. 13:00) 1.

Címkék

Archívum

2012.10.09. 23:29 kiscsillag87

1.

Nem gondoltam volna, hogy valaha is elkezdek blogot vezetni, de ez így szokott lenni, mindig az jön, amit nem gondolna az ember. Kissé már fáradt vagyok, ki is kell igazodnom majd még a sablonok, oldaldobozok és HTML linkek útvesztőiben, így mára csak egy rövid idézetre futja..:)

 

 Lelkembe jutsz... mert amikor gondolok rád, nem "eszembe jutsz". Hanem a lelkembe. Mert nem az eszem gondol rád, hanem a lelkem. Nem csak egy-egy pillanatra, hanem folyamatosan. Nem tudlak, hanem érezlek. Nem gondolat vagy, hanem érzés. Nem távolság, hanem közelség. Nem ott, hanem itt.

A lelkemben.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mypassions.blog.hu/api/trackback/id/tr244829891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2012.10.10. 13:00:10

Valamikor 5 éve kezdtem a blogírást, és soha nem gondoltam volna, hogy írni fogok mindenféléről az internetre, másoknak. (magamnak is). Azóta is itt vagyok! Eleinte nehéz minden, a szerkesztés, stb. de belejön az ember!
Sok sikert! És majd jövök még! :)
süti beállítások módosítása